Ansøgning til Idrætsprofilskolen her!

Idrætsprofilskolen i Randers - er det noget for dig? Du kan nu ansøge om at blive en del af idræts-profilskolen for 7. klasser.

Kan du lide at bevæge dig?

På Nørrevangsskolen vil vi gerne bevæge os endnu mere. Efter sommerferien 2020 vil vi oprette en ny 7. klasse, hvor idræt er i fokus.

Du vil få 7 lektioner idræt på ugeskemaet, hvor mange sportsgrene bliver inkluderet i undervisningen i samarbejde med klubber og dygtige lærere.

To lektioner om ugen vil der være timer, hvor du vil få en juniorledertræneruddannelse og være med til at skabe bevægelse over hele skolen.

Som en naturlig del af skoledagen, vil du derfor samarbejde med eliteidrætsklasserne samt den resterende udskoling, og derved få indflydelse på skolens bevægelse, læring og trivsel.

Lyder det interessant?

Det er nu, du skal søge, hvis du vil gå i den nye 7. idrætsklasse på Nørrevangsskolen, som starter op i august 2020.

Via ansøgningsskemaet her.